Η ηγεσία της Ένωσης Δικαστών ζητά να αποσυρθεί η διάταξη που απαγορεύει την αλιεία στους Τούρκους ψαράδες!

Το συγκεκριμένο άρθρο είχε καταργηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ και το επαναφέρει η Νέα Δημοκρατία





Τεράστια ερωτήματα γεννά η στάση της ηγεσίας της Ενώσεως Δικαστών και Εισαγγελέων – και όχι όλων των δικαστών - η οποία ζητεί να αποσυρθεί η διάταξη που απαγορεύει την αλιεία από αλλοδαπούς στα χωρικά μας ύδατα γιατί τους ενοχλεί, όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους, ότι «στις πραγματικές προθέσεις του νομοθέτη είναι, η αντιμετώπιση του φαινομένου της παράνομης αλιείας, από τούρκους αλιείς, στην αιγιαλίτιδα ζώνη του Ελληνικού Κράτους…»

Σε μια στιγμή, που η χώρα μας, θωρακίζεται με όποιον τρόπο μπορεί απέναντι στην τουρκική απειλή, εξοπλιστικά αλλά και νομικά, η αδιανόητη αυτή στάση, του προεδρείου της Ένωσης που τίθεται ουσιαστικά υπέρ των Τούρκων, έρχεται και μας λέει, ούτε λίγο ούτε πολύ, να τους αφήσουμε ήσυχους να αλωνίζουν το Αιγαίο. Είναι προφανές ότι αυτή η δήλωση εγείρει πληθώρα ερωτημάτων για τη σκοπιμότητα, αλλά και την αναγκαιότητα μιας τόσο ανθελληνικής στάσης.

Και το πράγμα γίνεται ακόμη χειρότερο, αν σκεφθεί κανείς ότι το προεδρείο της Ένωσης Δικαστών αγνοεί τι προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία για ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα. Να επισημάνουμε λοιπόν ότι είμαστε υποχρεωμένοι ως Ευρωπαϊκή χώρα να προστατεύσουμε περιοχές NATURA του Αιγαίου, αλλά και να τηρηθεί η ποσόστωση αλιείας και η προστασία του περιβάλλοντος. Αν δεν το κάνουμε και συλληφθεί για παράδειγμα ένας Τούρκος αλιέας στο Αιγαίο, αφού δεν υπάρχει σχετικό άρθρο, θα αφεθεί ελεύθερος και μετά θα μας ζητάει και αποζημίωση για τη βλάβη που υπέστη. Παράλληλα θα μας ζητηθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, αποζημίωση ως με τη μορφή προστίμου και καταδίκη, γιατί δεν τηρήσαμε τη νομοθεσία. Όταν όμως υπάρχει αυτή η πρόβλεψη στον Κώδικά μας, θα αποφύγουμε όλα τα παραπάνω και ο αλλοδαπός παράνομος αλιέας θα πάει φυλακή. Άραγε, τα παραπάνω δεν τα γνωρίζει η ηγεσία της Ένωσης Δικαστών Εισαγγελέων; Κι αν τα γνωρίζει για ποιο λόγο επιχειρεί να θολώσει τα νερά σε ένα τόσο κρίσιμο εθνικό ζήτημα;


Φτάνουν μάλιστα στο σημείο να επισημαίνουν ότι η επαναφορά του σχετικού άρθρου, (το οποίο προϋπήρχε, καταργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ και επανέρχεται επί ΝΔ με πρόβλεψη αυστηρότερης ποινής), δεν μας χρειάστηκε πριν από 70 χρόνια και άρα γιατί να μας χρειαστεί τώρα;

Μεταφέρουμε αυτούσια την τοποθέτησή των μελών της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της Ένωσης, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από σχετική ανακοίνωση που φέρει την υπογραφή του προέδρου της, κ. Χριστόφορου Σεβαστίδη:


«Με το άρθρο 92 του Σχεδίου Νόμου, επαναφέρεται και μάλιστα ως βαρύτατο πλημμέλημα, το έγκλημα της αλιείας σε χωρικά ύδατα από αλλοδαπούς. Κατά την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου με τη διάταξη αυτή σκοπείτε η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, από την αλόγιστη και μη ελεγχόμενη αλιεία και ως εκ τούτου η προώθηση μέτρων αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγή, η οποία επιδρά και στον τομέα της αλιείας. 
Οι σκέψεις αυτές της αιτιολογικής έκθεσης, ελάχιστα πειστικές είναι. 
Στις πραγματικές προθέσεις του νομοθέτη, είναι η αντιμετώπιση του φαινομένου της παράνομης αλιείας από τούρκους αλιείς στην αιγιαλίτιδα ζώνη του Ελληνικού Κράτους. 
Ωστόσο, μια τέτοια συμπεριφορά, αντιμετωπίζεται και υπό το σημερινό καθεστώς, με κατάλληλη εφαρμογή της νομοθεσίας, με την παράνομη είσοδο των αλλοδαπών στη χώρα, χωρίς να χρειάζεται η προσφυγή, σε αμφιβόλου σκοπιμότητας και ορθότητας, νομοθετικές επιλογές. Εξάλλου, η αντίστοιχη διάταξη του άρθρου 401,προϊσχύσαντος Π.Κ./1950, σε ελάχιστες περιπτώσεις εφαρμόστηκε, στα 70 χρόνια ισχύος του Π.Κ. 1950.Προτείνεται η απάλειψη της διάταξης αυτής».





Ο Χριστόφορος Σεβαστίδης.


Και το εύλογο ερώτημα προς τους υπογράφοντες αυτή την δήλωση είναι το ακόλουθο:


-Είναι αμφιβόλου σκοπιμότητας και ορθότητας νομοθετική επιλογή, μια διάταξη που σκοπό της έχει την προστασία των Εθνικών της συμφερόντων;

-Το μη σκόπιμο και ορθό νομοθετικά κατά την άποψη σας ποιο θα ήταν ακριβώς; Το αντίθετο;

-Να μην νομοθετούμε υπέρ των Εθνικών μας συμφερόντων;


Και τόσο πολύ σας ενοχλεί προστασία των νομίμων εθνικών μας συμφερόντων;


Στην ίδια σχεδόν γραμμή πλεύσης, κινείται βεβαίως και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, καθώς σε σχετική ανακοίνωση του τομεάρχη Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ξανθόπουλου, όλες οι διατάξεις του προωθούνται για τροποποίηση, χαρακτηρίζονται αναχρονιστικές και ζητούν την απόσυρσή τους.

Έγκριτοι νομικοί και διεθνολόγοι, εξηγούν γιατί η επαναφορά και εφαρμογή του επίμαχου άρθρου, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, υπεράσπισης των εθνικών μας δικαιωμάτων και υπεράσπισης των εθνικών μας συμφερόντων.

Δημήτρης Σταθακόπουλος- Δικηγόρος παρ΄Αρείω Πάγο, Διδάκτωρ του Παντείου Πανεπιστημίου και Οθωμανολόγος.


«Α) Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία υπάρχει ποσόστωση αλιείας. Δηλαδή τα κράτη της Ε.Ε. ψαρεύουν συγκεκριμένη ποσότητα για προστασία των ειδών αλλά και του περιβάλλοντος.


Β) Την υποχρέωση επιτήρησης εφαρμογής της νομοθεσίας περί ποσόστωσης, έχει η κάθε χώρα για τα χωρικά της ύδατα αλλά η Ελλάδα είναι περαιτέρω υπεύθυνη για την προστασία ευαίσθητου θαλάσσιου περιβάλλοντος όπως περιοχές Natura του Αιγαίου.


Γ) Πρόβλημα γεννάται στις κλειστές θάλασσες της Μεσογείου και εν προκειμένω του Αιγαίου ,όπου αν δεν τηρηθούν, η ποσόστωση και η προστασία του περιβάλλοντος, τόσο η χώρα μας όσο και οι: Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, επαπειλούνται με βαρύτατες ποινές. Κάτι που δεν ακουμπά τις βόρειο- αφρικανικές χώρες και την Τουρκία, οι οποίες ψαρεύουν σε αυτές τις θάλασσες αφού δεν διέπονται από την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.


Λόγω δε της παραβίασης της ποσόστωσης προκαλείται καταστροφή του θαλάσσιου περιβάλλοντος, στις Ποσειδωνίες και σε όλα τα είδη ψαριών. Ως εκ τούτου και προς αποφυγή της ανισορροπίας στο περιβάλλον τόσο οι άλλες χώρες όσο και η Ελλάδα, είναι υποχρεωμένες όχι μόνο να εναρμονιστούν και να εφαρμόσουν την σχετική Ευρωπαϊκή νομοθεσία περί αλιείας , αλλά και να επιβάλλουν ποινές, όταν αυτή καταστρατηγείται ,από τρίτες μη ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Τουρκία.

Επισημαίνω, επουδενί η Ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με την αλιεία και η τήρησή της από την Ελλάδα, πρέπει να συγχέεται με την κείμενη νομοθεσία για τους πρόσφυγες».




Ο Δημήτρης Σταθακόπουλος.


Την αναγκαιότητα διεκδίκησης των δικαιωμάτων μας αλλά και την προάσπιση των χωρικών μας υδάτων, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην προστασία της Αλιείας στο Αιγαίο, έχει επισημάνει πολλές φορές, τόσο με συνεντεύξεις του, όσο και με αρθρογραφίες του, ο καθηγητής και πρώην υπουργός εξωτερικών κύριος Γιάννης Βαληνάκης, αναφέροντας μεταξύ άλλων:

«Από χρόνια υποστηρίζω το άνοιγμα του κεφαλαίου 13 περί Αλιείας. Μέρος αυτού του Ευρωπαϊκού κεκτημένου, που πρέπει να εφαρμόσει η Άγκυρα, είναι η αποδοχή της σύμβασης του ΟΗΕ για το δίκαιο της θάλασσας. 
Αυτό σημαίνει κάνω τα Ελληνοτουρκικά, Ευρωτουρκικά. 
Ό, τι επιτρέπει στην Ελλάδα το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας και μέχρι σήμερα δεν απέκτησε, ό, τι επιτρέπεται επί δεκαετίες και μέχρι σήμερα δεν έχει απολαύσει τούς καρπούς του, έχει κάθε συμφέρον καi νόμιμο δικαίωμα να διεκδικήσει, και με την σωστή στρατηγική τελικά να κατοχυρώσει.
Είναι εντυπωσιακή η αναντιστοιχία ανάμεσα στην ισχύουσα εθνική νομοθεσία και τις δυνατότητες πού το Δίκαιο της Θάλασσας παρέχει προς την Ελλάδα. Όπως μεταξύ άλλων, αποκλειστική ζώνη αλιείας στα Δωδεκάνησα, και, βεβαίως, υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ για την χώρα μας. Με την κατάλληλη θεσμοθέτηση βάσει των προνοιών του Δικαίου της Θάλασσας και την δέουσα και στον κατάλληλο χρόνο εφαρμογή, τα δικαιώματα αυτά μπορούν να χαρίσουν στην χώρα μας μία τεράστια θαλάσσια έκταση».





Ο Γιάννης Βαληνάκης.

Διαβάστε την ανακοίνωση εδώ


ΠΗΓΗ: omadaalithias.gr


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ)

Ι. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.


ΠΗΓΗ: www.e-sy.gr


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άναυδοι έμειναν οι εφοριακοί όταν διάβασαν το εξώδικο Καλαματιανού επιχειρηματία που αρνείται να βάλει POS

Η ΠΑΡΑΦΥΣΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Το σκάνδαλο με τους “νονούς” της Ζακύνθου και η παραίτηση Χρυσοστόμου